FAQ - najczęściej zadawane pytania
Oferujemy różne metody dostawy:
- DPD
- DPD Odbiór w punkcie
- InPost Kurier
- Paczkomaty InPost
Średni czas realizacji to 1-2 dni od momentu złożenia zamówienia.
Wysyłka towaru następuje w ciągu 2 dni od momentu płatności za zamówienie. Czas dostawy zależny jest od wybranego sposobu dostawy.
Niestety na ten moment nie realizujemy dostaw poza granicami kraju.
Koszty dostawy są zależne od wybranego sposobu dostawy oraz wagi zamówionego towaru. Standardowa paczka średnio kosztuje:
- DPD Odbiór w punkcie - 17,60 zł
- InPost Kurier - 17,61 zł
- DPD Kurier - 18,00 zł
- Płatności ekspresowe PayByLink
- Przelew tradycyjny
- BLIK
- Karty płatnicze
- Płatności ratalne
Możesz mieć pewność, że Twoje dane są u nas bezpieczne. Nasz sklep korzysta z zaawansowanego systemu płatności IdoPay wykorzystywanego w bankowości, który zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa danych. Dzięki zaawansowanemu szyfrowaniu Twoje zakupy są tak samo bezpieczne, jak płacenie kartą w sklepie stacjonarnym.
Oczywiście, wystawiamy faktury VAT. Podczas finalizowania zamówienia wystarczy zaznaczyć opcję "Chcę otrzymać fakturę". Nie zapomnij podać nazwy swojej firmy oraz numeru NIP, abyśmy mogli przygotować dla Ciebie odpowiedni dokument.
Zaloguj się na swoje konto w traild.pl i wejdź do zakładki „Historia zamówień”. Znajdziesz tam szczegóły swoich zakupów.
Tak, masz 14 dni na zwrot produktów. Możesz zwrócić je przez dowolny Paczkomat InPost.
Tak, aby to zrobić skorzystaj z kreatora zwrotu i odeślij wymienne towary. Jednocześnie złóż zamówienie na to, co chcesz kupić w zamian. Podczas dodawania zwrotu wybierz opcjię "zwrot na saldo", aby zwrócone pieniądze automatycznie opłaciły nowe zamówienie.
W sklepie traild jest kilka możliwości dokonania reklamacji:
- Elektroniczny formularz reklamacyjny - przeprowadzi Cię przez cały proces krok po kroku. Znajdziesz w nim szczegółowe informacje o tym, jakie dane musisz podać i jakie dokumenty dołączyć.
- Pisemna reklamacja - List należy wysłać na adres siedziby sklepu trail, który znajdziesz na naszej stronie internetowej. W liście dokładnie opisz wadę towaru, swoje żądanie (np. wymiana, naprawa, zwrot pieniędzy) oraz dołącz dowód zakupu.
- Reklamacja przez e-mail - Reklamację możesz również zgłosić, wysyłając wiadomość e-mail na adres info@traild.pl. W treści wiadomości podaj niezbędne informacje, takie jak numer zamówienia, opis wady, swoje żądanie oraz załącz skany wymaganych dokumentów.
Tak, nasze produkty posiadają aż 12 - miesięczną gwarancję.
Tak, dzięki ochronie kupującego potwierdzonej przez Trusted Shops możesz robić zakupy online z większym spokojem i pewnością. Oto najważniejsze korzyści:
- Bezpieczeństwo transakcji: Jeśli zamówiony produkt nie dotrze do Ciebie, możesz liczyć na wsparcie Trusted Shops.
- Ochrona finansowa: Trusted Shops pomoże Ci odzyskać utracone pieniądze do określonej kwoty.
- Szybka pomoc: Możesz łatwo skontaktować się z Trusted Shops w razie problemów.
- Bezstresowe zakupy: Możesz cieszyć się wygodą zakupów online bez obaw o problemy.
- Automatyczne włączanie ochrony: Po rejestracji, ochrona będzie automatycznie włączana.