FAQ - najczęściej zadawane pytania

FAQ
Dostawa
Jakie opcje dostawy są dostępne?

Oferujemy różne metody dostawy:

  • DPD
  • DPD Odbiór w punkcie
  • InPost Kurier
  • Paczkomaty InPost
Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Średni czas realizacji to 1-2 dni od momentu złożenia zamówienia.

Jaki jest czas wysyłki zamówienia?

Wysyłka towaru następuje w ciągu 2 dni od momentu płatności za zamówienie. Czas dostawy zależny jest od wybranego sposobu dostawy.

Czy dostarczacie przesyłki za granicę?

Niestety na ten moment nie realizujemy dostaw poza granicami kraju.

Jakie są koszty dostawy?

Koszty dostawy są zależne od wybranego sposobu dostawy oraz wagi zamówionego towaru. Standardowa paczka średnio kosztuje:

  • DPD Odbiór w punkcie - 17,60 zł
  • InPost Kurier - 17,61 zł
  • DPD Kurier - 18,00 zł
Płatności i zamówienia
Jakie metody płatności są dostępne?
  • Płatności ekspresowe PayByLink
  • Przelew tradycyjny
  • BLIK
  • Karty płatnicze
  • Płatności ratalne
Czy moje dane podczas rejestracji/płatności są bezpieczne?

Możesz mieć pewność, że Twoje dane są u nas bezpieczne. Nasz sklep korzysta z zaawansowanego systemu płatności IdoPay wykorzystywanego w bankowości, który zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa danych. Dzięki zaawansowanemu szyfrowaniu Twoje zakupy są tak samo bezpieczne, jak płacenie kartą w sklepie stacjonarnym.

Czy jest możliwość wystawienia faktury VAT na zamówiony towar?

Oczywiście, wystawiamy faktury VAT. Podczas finalizowania zamówienia wystarczy zaznaczyć opcję "Chcę otrzymać fakturę". Nie zapomnij podać nazwy swojej firmy oraz numeru NIP, abyśmy mogli przygotować dla Ciebie odpowiedni dokument.

Jak mogę sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?

Zaloguj się na swoje konto w traild.pl i wejdź do zakładki „Historia zamówień”. Znajdziesz tam szczegóły swoich zakupów.

Reklamacje, zwroty i gwarancja
Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?

Tak, masz 14 dni na zwrot produktów. Możesz zwrócić je przez dowolny Paczkomat InPost.

Czy jest opcja wymiany towaru na inny?

Tak, aby to zrobić skorzystaj z kreatora zwrotu i odeślij wymienne towary. Jednocześnie złóż zamówienie na to, co chcesz kupić w zamian. Podczas dodawania zwrotu wybierz opcjię "zwrot na saldo", aby zwrócone pieniądze automatycznie opłaciły nowe zamówienie.

Jak złożyć reklamację?

W sklepie traild jest kilka możliwości dokonania reklamacji:

  • Elektroniczny formularz reklamacyjny - przeprowadzi Cię przez cały proces krok po kroku. Znajdziesz w nim szczegółowe informacje o tym, jakie dane musisz podać i jakie dokumenty dołączyć.
  • Pisemna reklamacja - List należy wysłać na adres siedziby sklepu trail, który znajdziesz na naszej stronie internetowej. W liście dokładnie opisz wadę towaru, swoje żądanie (np. wymiana, naprawa, zwrot pieniędzy) oraz dołącz dowód zakupu.
  • Reklamacja przez e-mail - Reklamację możesz również zgłosić, wysyłając wiadomość e-mail na adres info@traild.pl. W treści wiadomości podaj niezbędne informacje, takie jak numer zamówienia, opis wady, swoje żądanie oraz załącz skany wymaganych dokumentów.
Czy dostępne produkty posiadają gwarancję?

Tak, nasze produkty posiadają aż 12 - miesięczną gwarancję.

Bezpieczeństwo
Czy zakupy w traild.pl są bezpieczne?

Tak, dzięki ochronie kupującego potwierdzonej przez Trusted Shops możesz robić zakupy online z większym spokojem i pewnością. Oto najważniejsze korzyści:

  • Bezpieczeństwo transakcji: Jeśli zamówiony produkt nie dotrze do Ciebie, możesz liczyć na wsparcie Trusted Shops.
  • Ochrona finansowa: Trusted Shops pomoże Ci odzyskać utracone pieniądze do określonej kwoty.
  • Szybka pomoc: Możesz łatwo skontaktować się z Trusted Shops w razie problemów.
  • Bezstresowe zakupy: Możesz cieszyć się wygodą zakupów online bez obaw o problemy.
  • Automatyczne włączanie ochrony: Po rejestracji, ochrona będzie automatycznie włączana.
pixel